• Home
  • O Nama
    • Consult ADQM
    • Partneri
  • Obuke
    • Sertifikovane organizacije
    • Akreditovane organizacije
    • HR obuke
    • Ostale obuke
    • Naši predavači
  • Novosti
  • Konstalting
    • Implementacija sistema menadžmenta
    • Organizacioni konsalting
    • Ostale usluge
    • Nasi Konsultanti
  • Blog
  • Model dokumenta
  • Reference
    • Reference Obuka
    • Reference za Konsalting
  • Kontakt

×

Search
ADQM
  • Partneri
  • Home /
  • Menadžment Akademija

Menadžment Akademija

 Cilj kursa

Cilj obuke je osnaživanje zaposlenih koji su već na menadžerskim pozicijama ili žele da usmere svoju karijeru ka upravljanju ljudima i procesima da takve uloge preuzmu, ojačaju i razviju u pravcu narednih poslovnih uspeha i unapređenja sopstvene karijere.

Osnaživanje se vrši:

  • prenosom znanja
  • kreiranjem novog iskustva kroz vežbanje
  • rešavanjem individualnih prepreka kroz koučing
 

 Način rada

Trajanje obuke je 20 radnih dana

Obuka se obavlja 2 dana mesečno (termini u dogovoru sa grupom poštujući vreme i mogućnosti učesnika) u trajanju od 10 meseci (septembar 2019 – jun 2020).

Obuka je interaktivnog tipa, koristi se kombinacija klasičnog predavanja (30%), grupnog rada na aktuelnim poslovnim studijama slučaja u vezi sa temom koja se obrađuje (30%) i individualnog rada na konkretnim poslovnim izazovima svakog od učesnika (40%).

Pored dvodnevne obuke svakog meseca učesnici imaju i praktične zadatke koji su namenjeni njihovim konkretnim poslovnim kontekstima iz kojih dolaze.

Tokom trajanja obuke učesnici dobijaju individualnu podršku u vidu jednog koučing termina mesečno u trajanju od 90 minuta.

Takođe tokom obuke učesnici dobijaju odgovarajuću literaturu (uglavnom na engleskom jeziku) kao i podršku od strane trenera putem maila i Viber grupe.

 

  Uslovi rada

Optimalni broj učesnika po grupi je 12.

Učesnici koji se prijave za obuku imaju pravo da jedan termin izostanu.

Ukoliko iz bilo kojih razloga učesnik ne pohađa više od jednog termina smatraće se da je odustao od obuke.

Tokom obuke očekuje se od svakog učesnika da se sa poštovanjem i obzirom ponaša prema ostalim učesnicima kako bi se stvorila atmosfera poverenja, učenja i razmene koja će pomoći svakome od učesnika ponaosob da uspešno završi obuku.

Na kraju obuke svaki od učesnika je u obavezi da sačini Završni rad i da ga prezentira pred grupom.

Program rada (teme):

  1. Osnove poslovne psihologije
  2. Uspešna poslovna komunikacija
  3. Modeli ponašanja u organizaciji
  4. Situaciono liderstvo koje stvarno radi
  5. Delegiranje
  6. Motivacija zaposlenih
  7. HR for non HR
  8. Menadžer kao kouč/mentor
  9. Statistika i analitika za menadžere
  10. Završni rad

 

info Važne informacije

Cena obuke zavisi od načina plaćanja.
Za plaćanje u celini cena obuke je 1600 eura.
Za plaćanje na mesečnom nivou cena obuke je 200 eura po mesecu (plaća se pre održanog termina obuke).
Sve cene su izražene bez PDV.
Cena za organizacije koje žele da obrazuju svoje menadžere in house je 1000 eura po učesniku (bez PDV za grupu preko 10 učesnika).

Pre početka programa svi zainteresovani će imati priliku da se uživo susretnu i porazgovaraju sa trenerom u terminima:

  • 05.09.2019god. u 18:00h u trajanju od 90 minuta
  • 12.09.2019god. u 18:00h u trajanju od 90 minuta.

Trener - Dragan Jović (https://www.linkedin.com/in/draganjovic/)

Dragan Jović
Executive coach
Organizacioni terapeut
tel.No: +381 63 888 1698
Skype: Radost Zivljenja

Trajanje obuke:20 trening dana

Formular prijave

U saradnji sa Institutom za unapređenje poslovanja d.o.o. www.ibi.org.rs

 

HR Obuke

  • Kako postati i ostati uspešan
  • Statističke i analitičke veštine uspešnog menadžera
  • Menadžment Akademija
Jako smo zadovoljni vašim uslugama konsaltinga u oblasti menadžmenta kvalitetom. Veoma ste efikasni i profesionalni. Sve pohvale.
Hvala ne znanju stečenom na obukama za interne proverivače sistema menadžmenta kvalitetom i za EHS menadžment sisteme. Vaši kursevi su dobro osmišljeni, koncizni i interesantni. Snežana Pavićević je izuzetnan predavač  i konsultant koji uz pomoć svojih vedrih saradnika otklanja sve naše nedoumice.
Izuzetno smo zadovoljni saradnjom sa konsultantskom firmom „Consult ADQM“, a posebno kvalitetom održanih obuka u kojima su uzeli učešće saradnici Instituta. Pripremljenost predavača, jasnoća predavanja i pripremljeni kursni materijal su ispunili i više od naših očekivanja. Predavači su davali jasne i precizne odgovore na postavljena pitanja. Takođe, krajnje profesionalana saradnja u domenu pružanja konsultantskih usluga uz koje je naša firma značajno unapredila svoj sistem kvaliteta.

       

© 2023 ADQM

Member Login

  • Forgot your username?
  • Forgot your password?
Go Top